Reklamační řád

Reklamační řád

 

Reklamace – viz reklamační řád

Reklamace jsou vyřizovány standardním způsobem v souladu s platnou právní legislativou. Doporučujeme zákazníkům věnovat patřičnou pozornost při převzetí zboží s ohledem na možné poškození a tím předejít případným nesrovnalostem.

Reklamační řád
Obecné podmínky reklamace
Povinnosti kupujícího:  Kupující je povinen si dodané zboží důkladně prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Pokud jde o reklamace, tak kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností: a) na e-mailovou adresu provozovatele b) poštou na adresu provozovatele - Kralická 5040/3, 796 01 Prostějov 
Povinnosti prodávajícího v záležitostí reklamací:  Prodávající rozhodne o reklamaci v souladu se zákonnými lhůtami nebo dříve. Prodávající vyrozumí kupujícího e-mailem a případně telefonicky.
Reklamace uplatněná v záruční době
Všeobecná ustanovení
Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Ke každému zboží je přiložen daňový doklad (faktura), který může sloužit zároveň jako záruční list, pokud tento není přiložen. Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem dodacího (přepravního) listu. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce. Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi dodacím (přepravním) listem a skutečně dodaným zbožím nebo zjistí-li přímo při převzetí poškození zboží, doporučuje prodávající takto dodané zboží od dopravce nepřevzít a o této skutečnosti informovat prodávajícího. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu případná pozdější reklamace nebude uznána. Záruční podmínky

a) Záruční doba je 24 měsíců. Tato doba začíná dnem převzetí zboží.

b) Je-li závada odstranitelná, bude vada bezplatně odstraněna. V případě neodstranitelné vady bude zboží vyměněno na náklady prodávajícího.

c) Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech: - neodborné montáže, zacházení či obsluhy nebo použití zboží v rozporu se stanoveným technologickým postupem, - používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci nebo jiného porušení technologické kázně - poškození zboží přírodními živly - poškození zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s technologickými či jinými podmínkami uvedenými v dokumentaci - opotřebením po mez stanovenou zákonem. Postup při výměně (reklamaci) zboží

Odběratel neprodleně kontaktuje dodavatele e-mailem nebo telefonicky. Na základě této komunikace navrhne dodavatel způsob přepravy zboží na svou adresu, případně si tuto dopravu může odběratel zajistit sám. Po převzetí zboží na adrese pobočky dodavatele tento o tom informuje odběratele a dále bude zahájen domluvený způsob výměny, popř. zákonem stanovený způsob reklamace zboží. Pokud odběratel zjistí dodatečné nesrovnalosti na faktuře, která je součástí dodávky, případně tato faktura součástí dodávky nebude, bude neprodleně kontaktovat dodavatele, který ji upraví dle jeho požadavků (pokud to zákon umožňuje), popř. ji opětovně zašle e-mailem na adresu odběratele. V případě zahraničních odběratelů s platným DIČ bude nákup zboží osvobozen od daně z přidané hodnoty. Dodatečné doplnění, případně oprava DIČ odběratele je možná pouze pokud nepřekročí doba dodání od tohoto požadavku 30 dnů a v tom případě bude DPH vráceno bankovním převodem na účet odběratele. Zároveň bude odběrateli účtován poplatek ve výši 2€ (bude odečten z celkové vrácené částky), který bude použit k uhrazení nákladů spojených s bankovním převodem. Doporučení při přejímání zásilek

Při převzetí zboží je v zájmu kupujícího pečlivě si překontrolovat obsah zásilky, na pozdější reklamace ohledně druhu, množství nebo poškození zboží při dopravě nemusí být brán zřetel. Podepsáním dodacího listu kupující stvrzuje, že zboží bylo dodáno v pořádku. Vzhledem k tomu, že dopravu Vámi objednaného zboží ve většině případů zajišťuje třetí osoba, dodržujte následující postup: Při dodání zboží si pečlivě zkontrolujte stav zboží. Je-li vše v pořádku, potvrďte převzetí zboží podepsáním dodacího (přepravního) listu. Jeho podepsáním vyjadřujete souhlas s tím, že zboží bylo dodáno bez vad a v množství, které je uvedeno v dodacím listu. Má-li zboží jakékoli vady v okamžiku dodání nebo nesouhlasí druh nebo množství, je nutné tyto skutečnosti poznamenat na dodacím (přepravním) listě. Je-li zboží poškozené, může kupující převzetí odmítnout. Pokud nebudou zaznamenány informace o vadách na dodacím (přepravním) listě, reklamační řízení nemusí být zahájeno.

 

  BRNĚNÍ PRO KAŽDÝ DEN

Populární sportovní oblečení za super ceny! Děláme kvalitu dostupnější. Nakupujte sportovní módu v souladu s nejnovějšími trendy běžně až o 30 % levněji.

Jsme vyznavači aktivního životního stylu a drtivá většina našich zákazníků to má stejně. Vize naší rodinné firmy spočívá od samého začátku ve snaze nabídnout nejen sportovcům jedinečné oblečení americké značky Under Armour za takové peníze, aby si každý mohl vyladit dokonalý moderní outfit na sport i volný čas během celého roku. Oblékejte se jako profesionálové, mezi kterými je funkční oblečení oblíbené pro svou schopnost pozvednout fyzický výkon na vyšší úroveň a urychlit regeneraci díky patentovaným technologiím, které udávají trend. Zaregistrujte se a získejte ještě více výhod. Proč to má smysl?

NEVÍDANÉ CENY

Díky obchodním kontaktům a zkušenostem pro vás neustále aktualizujeme nabídku bohatou na slevy a novinky, abyste si vychutnali pohyb bez kompromisů a maximálně podpořili své tělo.

NÁKUP BEZ STAROSTÍ

Pracujeme s tím, čemu rozumíme. Žijeme sportem, ale rádi se cítíme skvěle i ve volném čase. Nejcennější je vlastní zkušenost a na základě té jsme připraveni vám kdykoliv poradit s výběrem konkrétních produktů. Individuální přístup je nám vlastní a spokojenost vám tak můžeme garantovat. Online se vám věnujeme se stejnou intenzitou jako zákazníkům na prodejně. Nakupujte z pohodlí domova, výměna či vrácení zboží do 14 dnů je samozřejmostí stejně jako bezproblémová reklamace.

INSPIRACE A INFORMACE

Pro naše zákazníky máme vždy něco extra. Registrací navíc okamžitě získáte dokonalý přehled o svých objednávkách. Můžete se těšit také na fitness tipy i pravidelnou dávku motivace. Sledujte nás na Instagramu a zapojte se do některé ze soutěží o originální produkty!

Užitečné odkazy

O nás

Zákaznický servis

Poradna

Užitečné odkazy

 

 

©2020 Armour-Store.cz - Eshop a prodejna Under Armour - Všechna práva vyhrazenaZačátek stránky